12 oktober 2011

Mitt i förändring eller dags för leopardmönstrat?

Nu har det hänt!! Jag kände att det var på gång.
Jag hade tid idag hos min "hårdesigner", stylist.. eller frissa (som man sa förut). Ut kom jag med HELT ny frisyr OCH färg!! Du som har följt min blogg, jag kan bara påminna om mina avslutande ord den 25 sepember....

Före..
.. efter
Att bli klippt av en manlig hårstylist, då känner man sig
som ett konstverk både när man sitter i stolen och
när man går därifrån.....


Nu sitter jag helt still i båten och inväntar "sanningen" från min spaning från den 25/9. Stämmer den? Vi får se? Läs min spaning här.


www.bybarda.com



Tack till Anna och Jordan på salong byBarda. Ert teamwork, Anna med färg o sling och Jordan med klipp, gjorde min dag idag! Jättenöjd och glad i min nya frisyr.